Brun utan sol

Hej!

Jämt nyss satt jag och använde Comedynes brun sol servetter. Färgen sätter sig tydligen inom 3h.
Och. Jag är riktigt orolig. Min mamma har provat sol utan brun för massa år sedan. Då blev hon fläckig.
Vi får se hur det går för mig. Om allt går skit är det väll bara knipa ihop och hoppas på att det går över till festen.
Då vill man ju absolut inte se ut som en zebra!

Jag lovar att jag skriver senare om resultatet!


Men nu tänkte jag se på tv och försöka få lite orolig sömn!

Godnatt!

// Jenni

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hallå! Vad roligt att du vill vara med i veckansbloggtävlingen hos mig! Allt bra med dig idag?

2009-10-11 @ 13:03:09
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Nour

hoppas det går bra för dig då =)<3

2009-10-11 @ 13:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0