Hissar/Dissar




m


FOKI - Jätte bra blogg! Älskar den. Kul att hon lägger in bilder även. Jag gillar hennes sätt att skriva. Helt klart en hissning på Foki!
foki


BLOGGAR - Hur kul är det inte att dela med sig av sin varddag, fina saker och allt möjligt för folk som är intresserade?

mehn


TV - Älskar att sjunka ner i Fotöljen och slappa SAMTIDIGT som man ser på något kul program (a Toppen<3

atv

MICHAEL JACKSON - Klart min ängel kommer på Hissa listan. Jag älskar verkligen Michael. Han var störtskön, rolig. Och så har han ju varit riktigt snygg! (a
Sjunger ju och dansar med, The king<3

haha<3


WILL SMITH - Will Smith. Älskar ett program. Med hans liv. Fresh prince and Bel air. Han är både snygg och rolig!

will<3


a
Prov - Behöver jag ens förklara?


Oväder vid fel tidpunkt - Det är rätt mysigt att sitta, se på tv och höra regnet. Men om man planerat att göra någonting ute. Och det regnar. Usch!!


Dåliga slut - Usch. Både filmer, kärlek, vänskap. Alla dåliga slut dissas.


Wannabes - Var dig själv . ingen annan . FATTA.




// Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0