2009-09-22

Mitt första inlägg!

Jag är faktiskt inte ny inom bloggvärlden. Men detta är första gången jag tar det seriöst och jag tänker utveckla en blogg som jag hoppas. Kommer bli både underhållande men även givande. Det ska bli kul att köra igång igen! (: Jag kan säga att jag faktiskt saknat bloggandet! (: Tack till alla ev. läsare!

Tänkte skriva lite om mig själv nu. I första inlägget!

Jag heter Jennie bor någonstans inuti avlånga Sverige<3 Bor med min familj och två djur, katt och kanin!
Är tretton år gammal älskar fotografering och fotar gör jag med min härliga Nikon D40.
Jag har en jättestor idol, förebild. Michael Jackson. Han betyder otroligt mycket. Mer än vad jag ärligt talat kan beskriva eller ens förstå själv (R.I.P älskade ängel) Så honom kommer ni nog finna rätt så mycket om här på bloggen.

Tack till Erika som uppmuntrar mig att börja blogga igen!<3 Tack så jätte mycket gumman! :*


Ska se på IDOL nu! 


Skriver senare eller imorgon<3


PUSS OCH KRAM :*
// Jennie

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0